Despre Noi Flozampet

Tel: 0740249249
Română

Despre noi

Călătorii despre noi

04 Jul 2025
Alina Bianca Darjan
După ce am comandat Uber să fiu cu 30 min mai repede in autogară pt cursa de la 13:30, șoferul a anunțat accident rutier. Am pornit pe la ora 15 cu un microbus de Neamț și am ajuns, după o rafală de timp pierdut și frustrări, abia după ora 18 în Oradea. De abia aveam aerisire prin gurile de ventilație și oricum era aer cald din cauza celor 35 de grade. măcar peisajul a fost mândru. Mulțumesc firmei și șoferului care ne-a luat și pe noi, cei lăsați cu ochii-n soare la propriu de Flozampet. Discutând cu alte persoane pe peron am înțeles că ar cam fi mereu probleme. Bine că nu am fost în autocar înainte de accident. Restul, se rezolvă. Sper să se liniștească treburile după liberalizarea asta, că ne-ați căpiat. O cursă ce ar fi trebuit să dureze 2 ore a durat 5. Timpul scurs de când am ieșit din casă, până am ajuns la cazare in Oradea a fost de peste 6 ore.
Raspuns Flozampet:

Vă mulțumim că ne-ați transmis feedbackul dumneavoastră și ne pare sincer rău pentru disconfortul și întârzierile pe care le-ați experimentat în data respectivă. Dorim să vă asigurăm că situația a fost una excepțională, cauzată de un accident rutier neprevăzut, în care șoferul nostru nu a avut nicio vină. În ciuda acestui fapt, înțelegem frustrarea dumneavoastră și regretăm sincer faptul că ați fost nevoită sa găsiți alternative în condiții dificile, mai ales în contextul temperaturilor ridicate. În momentul incidentului, am informat firma de transport care a preluat călătorii,achitând integral biletele,furnizând inclusiv datele de contact ale pasagerilor pentru a facilita transferul și pentru a minimiza disconfortul. Înțelegem însă că această soluție de avarie nu a compensat pe deplin timpul și neplăcerile provocate. Ne cerem scuze pentru întreaga experiență și, în semn de respect față de încrederea pe care ne-ați acordat-o, dorim să vă oferim o reducere de 50% la următoarea călătorie cu firma noastră. Vă rugăm să ne contactați înainte de următoarea rezervare pentru a beneficia de această compensație. Ne dorim să învățăm din fiecare situație și lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor, mai ales în contextul schimbărilor din transportul de persoane. Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să ne mai acordați o șansă. Cu stimă, Zamfir Alin Petrica Departamentul Relații cu Clienții

03 Jul 2025
Pataki Hanna
Scaunele erau foarte murdare, pătate și rupte, totul era plin de praf, iar sub geamuri era plin de gume de mestecat. Se vedea clar că autocarul n-a fost curățat de foarte mult timp. Și după ce m-a sunat dispecerul ca să mă întrebe cum a fost călătoria și i-am spus toate acestea, nici măcar nu m-a ascultat până la capăt și m-a respins spunând că ‘așa sunt oamenii’ și că autobuzul este din 2014. Omul plătește pentru un serviciu și își dorește să călătorească în condiții bune, iar dacă i se transmite că e în regulă și un autobuz murdar, atunci exact așa îl va trata și el – din păcate va face și mai multă mizerie.
01 Jul 2025
Postolea Sabin
Neserioși și nerespectarea standardelor
Raspuns Flozampet:

Cursa se efectueaza cu Mercedes Sprinter 2023 dotat iar soferii sunt profesionisti.